Întrebări frecvente

Intrebari frecvente:

• Care este programul call center-ului?

• Cum intru in legatura cu departamentul de vanzari?

• Cum fac o comanda?

• Cum platesc o comanda?

• Cum aflu termenii de livrare?

• Cum se face transportul?

• Ce fac daca am primit o comanda necorespunzatoare?

• Care este politica BIOROSH pentru retururi?

• Pot inlocui un produs cu altul?

• Produsele au garantie?

• Care sunt costurile de livrare?

 

Care este programul call center-ului?

Programul nostru este de Luni pana Vineri de la 10:00 – 16:00

Cum intru in legatura cu departamentul de vanzari?

Ai o afacere cu produse bio? Doresti sa comercializezi produsele noastre?

Poti intra in contact cu departamentul de vanzari foarte usor. Suna la numarul de telefon 021.9135 sau scrie un mail scurt cu datele tale la office@biorosh.ro si te contactam in cateva ore sau maxim a doua zi. Consultantul va tine legatura de la inceput pana la livrarea comenzii.

Cum fac o comanda?

Poti face comanda atat online, pe www.biorosh.ro simplu si rapid, dupa ce ti-ai facut cont pe site, adaugand in cosul de cumparaturi produsele dorite si verificand suma totala in aceeasi sectiune dar poti face comanda si pe e-mail office@biorosh.ro unde consultantul de vanzari iti va intocmi comanda.

Cum platesc o comanda?

Daca faci comanda online, dupa ce ai completat datele tale si ai adaugat produsele in cosul de cumparaturi de pe site, poti achita astfel: plată ramburs la curier, plata online cu cardul, printr-un procesator de plati, fie vei primi prin e-mail o factura proforma ce poate fi achitata cu un ordin de plata.

Detalii despre procesatorii de plati:

Acasa

https://www.mobilpay.ro

IMPORTANT! Facturile pentru produsele comandate se achita integral, inainte de livrare. Comanda trebuie sa fie complet incasata inainte de expediere.

Daca sunteti persoana juridica va rugam sa contactati consultantul de vanzari pentru a stabili termenii contractuali.

Cum aflu termenii de livrare?

In cazul produselor din site, livrarea (la nivel national) este de 1-3 zile zile lucratoare din momentul inregistrarii platii. O data ce am agreat impreuna un termen de livrare, facem tot ceea ce tine de noi pentru a ne respecta promisiunea. Uneori, exista situatii exceptionale, pe care nu le putem controla (crize politice care afecteaza transporturile internationale si deci, relatia cu furnizorii nostri, situatii cauzate de programul transportatorilor parteneri, pe care nu le putem prevedea, situatii extreme datorate conditiilor de vreme, accesul dificil la adresa,  etc.) iar in aceste cazuri iti vom comunica rapid eventualele intarzieri.

IMPORTANT! Poti afla stadiul comenzii, la 021.9135 sau la office@biorosh.ro. Un mod de lucru eficient este sa transmiti prin intermediul e-mail-ului numarul facturii, pentru ca reprezentantul BIO ROSH sa poata gasi in sistem comanda si sa iti comunice inapoi statusul acesteia.

Cum se face transportul?

Livram oriunde in tara prin servicii de curierat produse SAU prin flota proprie daca sunt  parteneri B2B. Trebuie sa fie cineva acasa in momentul in care comanda ajunge la tine

Ce fac daca am primit o comanda necorespunzatoare?

Daca exista o problema in ceea ce priveste produsul primit, la receptia produsului, te rugam sa faci o fotografie cu problema si sa o trimiti, impreuna cu datele comenzii tale (nr. de factura, numele, etc.), catre adresa office@biorosh.ro.

In acest moment, poti refuza comanda, adica sa nu faci receptia (caz in care transportul catre depozit este responsabilitatea noastra) sau, daca accepti livrarea si te razgandesti mai tarziu, costul transportului cade in responsabilitatea ta.

Ne straduim sa analizam in foarte scurt timp fiecare posibila problema si sa iti raspundem in timp util. Pentru acest tip de sesizare mai poti folosi si adresa de e-mail office@BIOROSH.RO

Care este politica BIOROSH pentru retururi?

Returul produselor se face in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii produselor. Produsele vor fi obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire), produsele sunt nedeteriorate, nefolosite, nu prezinta urme de folosire. Acestea se returneaza in unitatea de ambalare (cutie, tub, sticle, etc) si vor fi insotite de toate accesoriile cu care au fost livrate, precum si de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (etichete, certificate de garantie si/sau conformitate).

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Citeste aici politica de retur

Pot inlocui un produs cu altul?

Nu. Trebuie urmata procedura de retur (vezi politica noastra de retur mai sus), urmand ca apoi sa se faca o noua comanda pentru produsele dorite.

Produsele au garantie?

Da. Garantia produsului este inscrisa pe ambalaj. Poti afla garantia la datele de contact din site.

Care sunt costurile de livrare?

Livrarile comenzilor se vor realiza prin curier. Pentru cumparaturi mai mari de 120 lei nu se vor percepe costuri de livrare. Pentru comenzi mai mici de 120 lei va rugam consultati lista de tarife de mai jos:

• Livrari in Romania: 19 lei (pret cu TVA inclus)